0897 844 550 0899 952 171 0894 620 771 Локация

Процес на работа
как извършваме ремонтите на ел. двигателите

След провеждане на безплатна консултация относно проблемите с Вашия ел. двигател уговаряме в удобно време наш екип да го вземе от място.
Всеки ремонт и ситуация са различни, но в общо линии тук описваме най-често срещания сценарий при работа, когато става въпрос за ремонт на ел. двигател.

1

Дифектация на ел. двигателя.

Дифектацията е процес по диагностика на работата и състоянието на ел. двигателя. Извършва се детайлна проверка на лагерите, които често са в основата на проблема. Също така се извършва и проверка на омичното съпротивление а на намотките и омичното съпротивление към корпуса.

2

Разглобавяне и почистване на компонентите.

Извършва се демонтаж на ротора от статора, също така се демонтират и лагерите. Съставните части се почистват внимателно и се проверява за малки остатъци от намотките по детайлите. Това е от изключително значение, защото тези малки парченца обричат целия ремонт.

3

Бобинаж и обработка на компонентите.

След като са почистени, ротора и статора се обработват с грунд или боя. След това в каналите им се поставя изолация. Следващата стъпка е така нареченият бобинаж или пренавиване на ел. двигател. Навиват се намотките с помощта на машина за навиване. Намотките се свързват в електрическа схема.

4

Смяна на лагери

Демонтаж на старите лагери на ротора и монтаж на новите с индукционно загряване с цел спазване на часовете предвидени от завода производител.
Важно: Лагерите трябва да са подменят регулярно, понеже ако са амортизирани се създават вибрации в двигателя.

5

Сглобяване и финализиране на ремонта.

След финално почистване и отстраняване на остатъците на електроизолационен лак, двигателят се сглобява. Правят се електрически замервания с честотен регулатор NIETZ и се замерва тока на празен ход, като се попълва протокол за годността на двигателя.

От нас имате 1 година гаранция за извършения ремонт!

Част от нашите клиенти

Свържете се с нас